FIDDASSYAKINA

kali nie aku nak story sikit psal geng aku iaitu FIDDASSYAKINA ... budak2 nie memang sporting gile ar ... aku suke sgt kwn nan dyOrg ... aku tak tau na ckp papew da ... skarang aq na tunjuk pic dyOwg ...
  

JENG JENG JENG


.
.
.
.

HAH ! budak comel nie bernama FATIHAH ... dy nie garang gler ... tpi dy nie baik .. fatihah nie kreatif ... memang kretif gler ar ... same cam twins dy ... opSs ! dy nie ade twins taw .. jap agy ade pic dy ..





 budak cantik nie plak bernama KHAIRUN .. dy nie peminat setia Korea .. semua lagu Korea dy suka ... huhuh .. 





nie larh twins fatihah yg cute ... budak nie bernama FADILA ... nie kaka kepada fatihah ... dy nie ta matured sgt larh walau pun dy nie kaka ( jgn mrh ea fadila ) ... ngEh ngeH nGeh !~





 budak tomey nie bernama SYABILA ... dy nie seorang ketua kelas kiterang ... dy nie memang senang na buat sebagai kawan ... law kt kelas muka dy mesti badmoOd ... takot kome melihat nye ... hahahax !




budak comel nie plak bernama SYAFIRA ... dy nie manja la jugak ... huhuhux .. anak bongsu la dikata kan ... dy nie sporting la jugak ... 





ha ! ini budak comel bernama IMAN ... aiShh ... budak kecik nie memang rapat dgn aku ... huhuhu ... best kwn nan dy nie ... bkn dy sorang je yg best .. semua larh yg best ... 

sampai sini je larh story pasal dyOwg ... law ta suka entry nie , ta yah baca ! bye2 ....

 

No comments: